• تصویر کاربر نعیمی سه شنبه ۵ فروردین ۹۹( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 211 مشاهده پرسش
    سلام
    میخواستم وب سایتی داشته باشم که شخصی باشه ولی توانایی انجام ویزیت آنلاین داشته باشه
    1. تصویر کاربر فرشته زارع سه شنبه ۵ فروردین ۹۹( 4 سال پیش)

      سلام امکانش هست برای اطلاعات بیشتر با شماره 09193226650 تماس بگیرید تا در مورد جزییات صحبت کنیم.

  • تصویر کاربر علی سه شنبه ۵ فروردین ۹۹( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 223 مشاهده پرسش
    با سلام و احترام
    من منشی جناب دکتر عروجی متخصص قلب و عروق هستم، امروز به طور اتفاقی در سایت زومیت با سایت دکتر رعنا هاشمی hashemi.doctor و دکتر محمد جباری drjabbari.com آشنا شدم و متوجه شدم که این ۲ سایت توسط شما طراحی شده است.
    جناب دکتر به من سپردن پیگیر طراحی سایت پزشکی برای ایشان باشم. به همین علت مزاحم شما شدم تا بپرسم تعرفه و شرایط طراحی سایت پزشکی به چه صورتی است؟ بطور مثال اگه بخواییم سایتی با طراحی و امکانات ۲ سایت فوق برای ما سایت راه اندازی کنید، هزینه آن چقدر است؟ و اینکه چقدر زمان بر خواهد بود؟
    در ضمن علاوه بر طراحی، خدمات پشتیبانی هم ارائه میکنید؟ اگر، بله، تعرفه آن به چه صورتی است؟

    با تشکر از همیار سیستم
    1. تصویر کاربر فرشته زارع سه شنبه ۵ فروردین ۹۹( 4 سال پیش)

      سلام با تشکر از لطفتون بله دکتر جباری جدود 6 سال  دکتر هاشمی نزدیک یکسال هست که با ما همکاری دارن. همیار سیستم علاوه بر طراحی سایت پزشکی، سئو و تولید محتوای اختصاصی رو نیز ارائه میده. برای اطلاعات بیشتر و با توجه به وجود پلن های مختلف طراحی سایت و سئو، همکاران من با شما تماس خواهند گرفت.

  • تصویر کاربر دکتر یکشنبه ۱۷ آذر ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 177 مشاهده پرسش
    وقتتون به خیر، طراحی سایت پزشکی برای بنده که متخصص طب فیزیکی و حرکتی هستم چقدر زمان می بره؟ چون در شرف افتتاح یک کلینیک هستیم،در ابتدای سال 99، می خواستم بدونم تا از الان که نیمه آذر هستیم تا اون موقع سایت ما اعتبار کافی کسب میکنه یا خیر؟
    1. تصویر کاربر فرشته زارع یکشنبه ۱۷ آذر ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام. اول افتتاح کلینیک شما رو تبریک می گم بعد اینکه طراحی سایت پزشکی بین 15 تا 20 روز زمان می بره. قطعا سایت شما نسبت به سایتی که اوایل سال 99 تازه راه اندازی میشه اعتبار بیشتری داره. ولی تو مدت 3 ماه نمیشه خیلی انتظار بالایی از یک سایت داشت. با این حال تمام سعیمون رو می کنیم که تو نام برند و اسم کلینیک شما، جایگاه خوبی داشته باشه.

  • تصویر کاربر سید سه شنبه ۲۱ آبان ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 220 مشاهده پرسش
    با سلام. میخواستم بدونم هزینه ی طراحی سایتی مثل ویکی پدیا چقدر میشه؟
    1. تصویر کاربر فرشته زارع سه شنبه ۲۱ آبان ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام، روزتون به خیر

      ویکی پدیا یک سایت مقاله محور هست با لینک های داخلی و خارجی فراوان، به زبان ساده، ساختار بسیار ساده ای داره. بسته به نوع نیاز شما و حجم مقالاتی که در هفته روی سایت قرار میگیره هزینه ها متفاوت هست. برای مشاوره می تونید از بخش تماس با ما با کارشناسان طراحی سایت ما در تماس باشید.

  • تصویر کاربر احمد سه شنبه ۲۱ آبان ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 207 مشاهده پرسش
    سلام، خسته نباشین، من سه ماهه یه سایت دارم، ولی تو سرچ گوگل نمیارتش بالا وقتی اسمش رو سرچ میکنم، 4 میلیون هم دادم بابت طراحی و سرور و اینا، مشکلش چیه؟ براتون کجا بفرستم لینکش رو؟
    1. تصویر کاربر فرشته زارع سه شنبه ۲۱ آبان ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام روزتون به خیر
      ممیتونید سایتتون رو برام ایمیل کنید به ایمیل شرکت تا بررسی کنم. 

      info@hamyarsystem.com

      به احتمال زیاد موقع ثبت سایت در google console از robot.txt استفاده نکردید به همین دلیل کلیدواژه های سایت شما رو درست برداشت نمیکنه.
      اشتباه در sitemapping هم مشکل رایج طراح سایت های تازه کار هست.

  • تصویر کاربر دکتر شنبه ۴ آبان ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 196 مشاهده پرسش
    سلام وقتتون به خیر، من دندانپزشک هستم و مطبم سمت آزادی هست، میخوام برای خودم سایت داشته باشم، چی کار باید بکنم؟ شما چقدر هزینه میگیرید برای طراحی سایت؟
    1. تصویر کاربر فرشته زارع شنبه ۴ آبان ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام. برای طراحی سایت در قدم اول می بایست کار را به یک طراح آشنا و یا یکی از شرکت های طراحی سایت بسپارید که مراحل و روند آن طی جلسه ای که به صورت تلفنی و یا حضوری با شما تشکیل می شود، مشخصص می گردد. هزینه ی طراحی سایت بسته به المان های مدنظر شما و نمونه کار انتخابی در جلسه ی حضوری، محاسبه می گردد.

  • تصویر کاربر اهورا یکشنبه ۲۸ مهر ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 203 مشاهده پرسش
    سلام من تازه کار هستم، واقعا طراحی سایت کار سختیه؟ میخوام یه سایت واسه خودم بزنم، وردپرس بهتره یا جوملا یا Wix؟
    1. تصویر کاربر فرشته زارع دوشنبه ۲۹ مهر ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام دوست عزیز، طراحی سایت ساده، کار سختی نیست، شما می تونید به کمک ابزار های رایگان در دسترس به راحتی یه سایت رو بیارید بالا، بدون اینکه یک خط کدنویسی بخواید انجام بدید. فقط نیاز به یک هاست و دامنه دارید. ولی این سایت به معنای دیده شدن شما و کسب و کارتون نیست و اینکه قالب های رایگان، محدودیت های خودشون رو دارند. به همین دلیل ما بر اساس نیاز شما، میایم بهترین گزینه رو پیشنهاد می دیم.
      در مورد CMS های مختلف، همه اینایی که نام بردید، خوب هستن و می تونن کاربردی باشند، ولی معمولا قالب های  وردپرس، بهتر برای زبان فارسی بهینه سازی شدند و گزینه های بیشتری رو برای انتخاب به شما می دهند.

  • تصویر کاربر لیلا پنجشنبه ۲۵ مهر ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 186 مشاهده پرسش
    با سلام. اگر بیماران زیادی از طریق نوبت دهی وقت گرفتن بعد به هر دلیل پزشک قادر نبود به مطب بیاد، تکلیف اونایی که وقت گرفتن چی میشه؟
    1. تصویر کاربر فرشته زارع پنجشنبه ۲۵ مهر ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام. این نرم افزار به پنل پیامک وصل میشه و از اونجایی که موقع نوبت دهی، دیتابیس اطلاعات بیمار در بانک داده ی پزشک ذخیره میشه، خیلی راحت از طریق پنل مدیریتی با انتخاب یک تاریخ مشخص میتونید این موضوع رو به تمام بیمارانی که نوبت دهی اینترنتی داشتن، اطلاع رسانی کنید.

درحال دریافت اطلاعات